מדוע יש צורך בתיקוני טיח חיצוניים?

 


טיח ממלא תפקיד מכריע בשיפוץ ו חידוש בתים. אם תלמד את מבנה הבית שלך, תגלה שהשלד של הבית שלך עשוי לבנים. לבנים הן כוח הבית שלך אך הן מועדות לפגיעה בבוא במגע עם מים. כמו כן, אין להם מראה חזותי אסטטי.

 בואו נבין את ערך הטיח לבית ומדוע כדאי לתחזק ולבצע תיקוני טיח חיצוני.

 1. טיח

 זוהי שכבה של מלט, סיד וחול עדין. המרכיבים מעורבבים בכמות מסוימת כדי ליצור חומר עבה שניתן ליישם על קירות לבנים. יש לו מים המגדילים את חוזק הדבק של התערובת. ישנן דרכים רבות לטיח קיר. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בכף של בונה או במכונת ריסוס.

 2. משטח אחיד

 טיח יוצר משטח שווה. בקיר לבנים יש מפרקים רבים שיכולים להתפתח לחורים על במגע עם לחות ואלמנטים זרים אחרים. כמו כן, לבנים יכולות להיות מחוספסות. שכבה של טיח מחליקה קירות לבנים. לאחר הפלאסטר, אתה יכול לצבוע את הקירות בכל צבע או ליצור עיצובים אטרקטיביים על הקירות. כמו כן, תוכלו לבצע תיקוני טיח חיצוניים בכל עת שצריך.

 3. אטום דליפות

 טיח הופך בית עמיד בפני דליפות. זה מאפשר מי גשמים ומים דולפים מצינורות חיצוניים ומכלי מים לזרום למטה. זה לא מאפשר למים להישאר על הקיר. עבודת צבע לאחר טיח משפרת את חוזק הטיח. כמו כן, ניתן למרוח שכבה של פלסטיק מעל הטיח כדי לשפר את כוח התנגדות המים שלו.

 4. נוחות

 טיח יכול להפוך את הבית שלך לנוח יותר. לדוגמה, אתה יכול להפוך אותו לאטום לרעש ולהאבטח משינויי טמפרטורה על ידי טיח אותו עם כדורי קלקר קצף. זוהי הטכניקה האחרונה המשמשת בשיפוץ בתים לפי דרישת בעלי בתים. 

5. יופי

 טיח יכול לשפר את המראה החזותי של הבית שלך. אתה יכול לתת כל צבע לביתך. אם הטיח ישן ונראה כהה, אתה יכול להשתמש בגוון דומה לכיסוי הטיח הדהוי. או שתוכל לתכנן מחדש את הבית שלך כדי לתת לו מראה ותחושה חדשים.

 6. השקעה לטווח הארוך

 תיקוני טיח וטיח חיצוני הם השקעות ארוכות טווח אשר ייתן תשואה אדירה בטווח הרחוק. זה יפחית את חיובי הביטוח שלך ויגדיל את שווי השוק של הבית שלך. כמו כן, זו הדרך החסכונית ביותר לרענן ולשנות את המראה והתחושה של הבית שלך.


Comments

Popular posts from this blog

אילו דברים עליך לעשות לפני צביעת קירות חיצוניים?

מדוע יש צורך בטיח לצביעת קירות חיצוניים?