אילו דברים עליך לעשות לפני צביעת קירות חיצוניים?

 


האם אתם יודעים שהבית שלכם זקוק לסיוד? אם תסתכלו מקרוב על הקירות החיצוניים של ביתכם, תבחינו בסימני התקלפות טיח מהקירות. כמו כן, עבודות צבע מתמשכות עלולות לקלקל את הקירות החיצוניים. אם אתם שוקלים לצבוע קירות חיצוניים כדי להעניק לבית שלכם מראה חדש אז התחל עם סיוד. 

יתרונות של סיוד מחדש לפני עבודת צבע

 1.      קיר שטוח ונקי

 סיוד יהפוך את הקירות שלך לחדשים שוב. תקבלו קנבס חדש לצביעת הבית שלכם. כמו כן, זה יהיה סביר יותר מאשר ניקוי הקירות. כך למשל, זה יחסוך לכם את עלות הסרת הצבע וניקוי הקירות. סיוד מחדש יגרום לקירות להיראות חדשים מפינה לפינה. וזה מכין בסיס חזק לצביעה.

 2.       לחזק את הקירות

 סיוד וטיח חדש מחזק את הקירות המזדקנים. קבלן טיח יקלף את הטיח הקיים ויכסה שוב את הקירות. הסרת הטיח הקיים תסיר את כל העיוותים לרבות רטיבות, סדקים, פריצות ועובשים. לא יהיה מה לדאוג לגבי הקירות שלך לאחר סיוד מחדש. כמו כן, הצבעים יתקבעו בצורה נאותה ויציבה על קירות מטויחים מחדש.

 3.       צבעים עשירים

 סיוד וטיוח מחדש ישפר את איכות הצבע והנראות. אז אם אתה משקיע בצבעים עשירים אז תחילה עליך לטיח מחדש את הקירות שלך כי בסופו של דבר זה יביא לחיסכון בהשקעה שלך בטווח הארוך. ללא סיוד או ניקוי הקירות לא תקבלו את הברק הרצוי או את הגוון הרצוי של הצבעים שרכשתם. מכיוון שאתה משקיע בצבעים יקרים, כדאי להשקיע גם בבסיס.

 4.      הארך את חיי הצבעים

 צביעת קירות חיצוניים זאת עבודה יקרה, ואתם מצפים לכך שהעבודה תחזיק לפחות מספר שנים. מה אם הצבעים יתחילו לדהות בקרוב? צביעת קירות דורשת קירות ללא רבב.
 

5.      עשה עבודה שלמה

 סיוד וטיוח כולל קילוף מלא של המבנה הקיים ומילוי כל הרווחים והסדקים. כאשר אתה רוצה לצבוע את הבית שלך, אתה צריך לעשות עבודה מלאה. טיוח מחדש יעלה קצת יותר, אך זה יניב תשואות ענק כבר בימים הקרובים וכמובן בזמן הרחוק. 

פנה לקבלן טיח מקצועי לפני תחילת עבודת הצביעה. נקה את הקירות שלך לצביעה וקבל תשואה מקסימלית על ההשקעה שלך. טיוח ינקה ויישר את הקירות, אפילו משטחים מחוספסים, ויעניק טאצ' מסיים לקירות. לאחר סיום העבודה, תוכלו להתחיל בעבודת הצביעה ולהפוך את הבית שלכם לחדש.


Comments

Popular posts from this blog

מדוע יש צורך בתיקוני טיח חיצוניים?

מדוע יש צורך בטיח לצביעת קירות חיצוניים?