מדוע יש צורך בטיח לצביעת קירות חיצוניים?

 


צביעת קירות חיצוניים היא רעיון מצוין כדי לשפר עוד יותר את המראה החזותי של הבית שלך. ראשית, אתה יכול לתת לבית שלך כל צבע. שנית, אתה יכול להגן על המבנה מפני אלמנטים זרים מזיקים. שלישית, ניתן ליישם טיח מבודד רעשים, או טיח טרמי . 

האם עלי לצבוע את הקירות החיצוניים של הבית שלי? 

כן, אתה צריך, אם אתה רוצה להעניק לבית שלך צבע או מראה שונה. צביעת קירות היא הדרך הנכונה לתת לבית שלך חזות שונה. בניתם בית אבל הוא נראה דומה לאחרים. אתה רוצה שהבית שלך יראה אחרת. זה אפשרי רק כאשר אתה משנה את המראה החזותי של הבית שלך. 

מי האדם הנכון לצבוע בית? 

פנו ל קבלן טיח לצורך עבודת צבע. טיוח הוא תנאי מוקדם לצביעה. טיוח וסיוד הוא הכרחי כי זה רק טיח שיכול להפוך קירות אחידים ומוכנים לקבל צבעים. כמו כן, טיח ממלא פערים קלים שלא ניתן לראות בעין בלתי מזוינת. 

הצבע צריך משטח חלק להתפשטות אחידה. כמו כן, הוא נותן ברק מקסימלי רק כאשר הוא מתייצב בצורה נאותה על הקיר. טיח ממלא תפקיד מכריע בעבודת צבע ומסיבה זו, מומלץ לטייח לפני הצביעה. הדבר הטוב הוא שאתה לא צריך ללכת ל סיוד מלא שכן תיקון נקודתי מספיק כדי להכין את הקירות לצביעה. 

מתי הזמן הנכון לצבוע את הבית? 

הזמן הנכון לצביעת קירות חיצוניים הוא זמן קצר לאחר עבודות הבנייה או השיפוצים. כמו כן, אתה יכול לשקול עבודת צבע, אם אתה רוצה לשנות את צבע הבית שלך. אם הצבע נשבר או דהה, כדאי ללכת לעבודת צבע. אבל קודם כל כדאי לבדוק סיוד ולתקן סדקים ומשטחים לא אחידים. 

האם ניתן לצבוע את הקירות זמן קצר לאחר הטיח? 

לטיח לוקח מעט זמן להתייבש. אפשר להתחיל לצבוע ברגע שהטיח מתייבש. הקבלן שלך יציע את הזמן הנכון לצבוע את הבית שלך לאחר הטיח. עבודת הטיח תאפשר לצבע להתייצב בצורה נאותה ולהיות עמיד.

הערה ניתן להשתמש בצבע או בטיח אקרילי כדי להגיע לכל גוון רצוי לבית שלך. 

תנו לקבלן הטיח  לערוך בדיקה פיזית של הבית שלכם כדי לקבוע טיוח וסיוד וסוג הצבע או הטיח שכדאי להשתמש בהם. איש המקצוע ישתף אתכם בממצא. אתה יכול לפעול לפי עצתם או לבקש בדיקה נוספת כדי לחסוך עוד כסף. אבל אין מה לדאוג לגבי ההשקעה שכן היא תיתן תשואה עצומה.


Comments

Popular posts from this blog

מדוע יש צורך בתיקוני טיח חיצוניים?

אילו דברים עליך לעשות לפני צביעת קירות חיצוניים?