מדוע יש צורך בגבס לצביעת קירות חיצוניים?



צביעת קירות חיצוניים
היא דרך מצוינת לשפר את המראה החזותי של הבית. אבל אתה צריך לחפש דרכים להגביר את הצבע. לדוגמה, קח גבס. מריחת שכבה טרייה של בן תמותה על החלק החיצוני יכולה לעזור להגביר את הצבע. זה נקרא טיח וזה די מועיל עבור עבודת צבע.

 

מהו טיח?

 

זוהי תערובת של גבס, חול ומים. שלושת המרכיבים הללו מעורבבים בכמות מסוימת כדי לייצר חומר הנקרא טיט ומיושמים על קירות. הוא חלק כי הוא אינו מכיל מרכיבים עצבניים. כאשר ערבבו אותם, הרכיבים הללו יצרו חומר דביק שנדבק לקירות לבנים בצורה מושלמת. טיט מעוצב כהלכה יכול לעבוד במשך שנים ולהגן על המבנה הבסיסי מפני נזקים.

 

תצטרכו קבלן טיח שיבדוק את ביתכם ויקבע את הצורך בסיוד מחדש. אם הבית שלך לא טויח במשך זמן רב, אתה יכול לראות סימני תשישות כמו טיח מתקלף מהקירות, סדקים, פריצות וטיט מתנפח. אלו הסימנים שמספרים שמבנה צריך עבודת טיח. אבל יש אל דאגה מכיוון שניתן למלא את רוב הסדקים והפרצות בתיקון נקודתי.

 

יתרונות של טיח לצביעה

 

1. משטח חלק

 

אתה צריך משטח חלק עליו מחליקה המברשת שלך. צביעת משטח חלק חוסכת זמן, אנרגיה וצבע. אתה יכול לסיים עבודת צבע במהירות ולהיות כמות יפה של צבע בדלי שלך אם הקיר שאתה צובע מטויח כראוי לפני העבודה.

 

2. ברק

 

סיוד הוא הכרחי לפני צביעת קירות חיצוניים כדי לקבל את הברק שאתה מחפש. ללא טיח, מצבם הירוד של הקירות יסתיר את הצבע. אם אתם רוצים שחלקו החיצוני של הבית שלכם ייראה מבריק, כדאי שתדאגו לו או לפחות תבצעו תיקונים נקודתיים כדי לשפר את האיכות.

 

3. עמידות

 

אם אתה רוצה תוצאות טובות לאורך זמן, תחילה עליך לטיח את הקירות שלך ולאחר מכן ליישם צבע. טיט טרי יאפשר אחיזה טובה יותר לצבוע כך שהוא יושב לאורך שנים. בצורה זו, עבודת טיח יכולה לתת לכם יותר תמורה בטווח הארוך. זה ישמור על צבע חדש לאורך זמן.

 

הזמינו קבלן טיח שיבדוק את הבית שלכם ויבדוק האם הוא זקוק לתיקון נקודתי לפני עבודת צבע או שהוא זקוק לשיפוץ מלא. דבר אחד שחשוב להבין הוא שיש צורך בטייח לפני עבודת צבע. 

Comments

Popular posts from this blog

מדוע יש צורך בתיקוני טיח חיצוניים?

אילו דברים עליך לעשות לפני צביעת קירות חיצוניים?

מהם היתרונות של צביעת קירות חיצוניים?